سالم سازی پوست با روش های جدید سالم سازی پوست با روش های جدید

لوازم آرایشی کلینیک لوازم آرایشی فلورمار لوسیون چیست قرمزی پوست لوسیون طلسم عامل اصلی پیری سلول‌ها لوازم آرایشی فلورمار اثرات ویتامین ث لوازم آرایشی فلورمار عامل اصلی پیری سلول‌ها پاک سازی فوری لوسیون الصبار لوازم آرایشی تومورهای پوست قرمزی پوست ماسک منطبق با پوست لوازم آرایشی کلینیک ژل ماساژ طبیعی لوازم آرایشی لوازم آرایشی کژال

سالم سازی پوست با روش های جدید


سالم سازی پوست با روش های جدید

 

سالم سازی پوست با روش های جدید

 

 

دکترفرهاد ملک زاد در رابطه با اقداماتی که می توان برای شفاف سازی پوست انجام داد گفت:«مهم ترین مسئله ای که می توان به آن اشاره کرد مسئله بهداشتی است،ازبین بردن موهای زائدبه روش های مختلف،حال به وسیله اپیلاسیون و یا لیزر که موها را ایزوله می کند وازبین می برد ضرورت دارد،البته این کار مستلزم مشورت با پزشک است.»

 

وی در ادامه افزود:«مسئله دیگربحث نظافت و شست و شوی پوست است،در مواردی که جوش و سایر ضایعات وجود دارد باید با یک پزشک متخصص صحبت کرد .پاک سازی پوست توسط متخصصین تا حدی می تواند به بهداشت،شفاف سازی و بهبود پوست کمک کند.»

 


 

این متخصص پوست و موگفت:«استفاده ازضد آفتاب ها در دوران تعطیلات  به این دلیل که افراد زمان بیشتری در فضای باز می گذرانند امری ضروری است، از آن جایی که این ایام حد فاصل بین زمستان وبهاراست،سرما و خشکی هوا هم چنان باقی است، در نهایت افراد باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.»

 

دکتر ملک زاد، متخصص پوست و موگفت:«میوه هاوسبزیجات وآرامش فکربرروی همه قسمت های بدن ازجمله پوست تاثیر مثبت می گذارد،البته شایان ذکر است که رعایت این مسائل صرفا برای دوران عید نیست و در همه ایام سال توصیه می شود.»

 


 

در رابطه با استفاده از لوازم آرایشی توصیه ما این است که حداقل مصرف لوازم آرایشی را باید افراد داشته باشند ودر شرایطی که ایجاب می کند از لوازم آرایشی استفاده کنند از نوع خوب این اجناس و از کارخانجات معتبر باشند،مسئله دیگر این است که ضد حساسیت باشند.»

 

برای داشتن پوستی شفاف و سالم

 

 

لوازمی که برای پاکسازی در منزل لازم داریم

 

یک شیر پاک کن خوب و کم عطر و یک لوسیون پاک کننده .

مخلوطی از سفیده تخم مرغ و چند قطره آبلیمو در صورت خشک بودن پوست به جای آبلیمو از چند قطره روغن زیتون برای تهیه ژل ماساژ طبیعی می توان استفاده کرد .

 


 

ماسک منطبق با پوست ؛ می توان از ماسک های آماده یا طبیعی که در منزل تهیه می شود ، استفاده می کرد که اگر مدت زمان طولانی از ماسک های طبیعی استفاده شود همه از شفافیت و جوانی پوست شما سؤال خواهند کرد .

کرم مرطوب کننده ی مناسب با پوست که رطوبت و شادابی پوست را تا لحظه ی آرایش حفظ کند و زمینه خوبی هم برای آرایش باشد .

 


شروع کار

 

بهتر است عمل پاک سازی فوری بعد از شست و شو و حتماً بیست و چهار ساعت بعد از تمیز کردن ابروها و پوست و صورت باشد ، تا نتیجه ی بهتری حاصل شود . بعد از بستن حوله ی نگه دارنده ی موها ، ابتدا شیر پاک کن را روی صورت و گردن مالیده و روی بینی و کناره ی لب ها ماساژ می دهیم و سپس با استفاده از پنبه ی مرطوب شده با آب تمام شیر پاک کن را از روی پوست پاک می کنیم .

 

روی بینی و کناره ی لب ها را با کمی فشار بیش تر تمیز می نماییم . سپس از لوسیون برای پاک کردن باقی مانده ی شیر پاک کن و شفاف کردن و لایه برداری بهتر استفاده می کنیم . اگر برای شما امکان داشته باشد می توانید از کرم های لایه بردار که در داروخانه ها در دسترس است و دارای ذرات ریز و سفتی است و پوست را بهتر لایه برداری می کند بعد از پاک کردن با شیر پاک کن استفاده کنید .

 


 

به این ترتیب کمی از کرم لایه بردار را روی پوست قرار داده و با نوک انگشتان و حرکات دورانی لایه هایی از پرده ی پوست را بر می دارید ؛ به خصوص روی بینی و کناره لب ها . سپس سفیده تخم مرغ مخلوط با ‌آب لیمو یا روغن زیتون را به عنوان ژل ماساژ روی پوست صورت مالیده و شروع به ماساژ پوست کنید . حرکات ماساژ حتماً باید به طرف بالا و با فشار روی ماهیچه های صورت باشد . چرا که همیشه زیر فشار نیروی جاذبه زمین قرار داشته و به سمت پایین کشش را پیدا می کند تا مرحله ی آخر باید مخلوط سفیده ی تخم مرغ روی پوست باشد تا در هنگام ماساژ زبری انگشتان با پوست تماس پیدا نکند .

 


 

اگر سفیده تخم مرغ پوست صورت خشک شد ، دست ها را با بقیه ی مایع سفیده مرطوب و ماساژ را به مدت یک ربع ادامه می دهیم . حرکت دیگری که به جریان یافتن خون زیر پوست صورت در هنگام ماساژ کمک می کند ، ضربه هایی ملایمی است که با نوک انگشتان به سطح پوست صورت زده می شود . همین طور نیشگون گرفتن ریز و ملایم از پوست به صورت به خصوص روی چین کنار چشم ها و خط خنده و دور لب ها بعد از تمام شدن ماساژ ، سفیده را با پنبه ی مرطوب و آب به خوبی پاک می کنیم .

و دوباره با استفاده از پنبه ی مخلوط به لوسیون بقیه ی سفیده را از روی پوست بر می داریم . حال به مرحله گذاشتن ماسک رسیدیم . ماسک باید مناسب با پوست انتخاب شود . اگر از ماسک آماده استفاده می کنید ؛ لازم است به نوشته روی آن توجه کنید که متناسب با پوست شما باشد .

 

سالم سازی پوست با روش های جدید

سفیده تخم مرغ پوست, رطوبت و شادابی پوست, ماسک منطبق با پوست, برای داشتن پوستی شفاف و سالم, سالم سازی پوست با روش های جدید, مصرف میوه‌جات تازه سلامت پوست, قرمزی پوست, تومورهای پوست, ایجاد چین و چروک زودرس در پوست,قرمزی پوست,قرمزی پوست سر,قرمزی پوست صورت,قرمزی پوست نوزاد,قرمزی پوست,قرمزی پوست دست,تومورهای پوستی,تومورهای پوست سر,تومورهای پوست,تومورهای بدخیم پوست,تومورهای زیر پوست