چسبندگی لبهای کوچک واژن در نوزادان دختر

عفونت واژن در حاملگی عفونت واژن در حاملگی عفونت واژن و درمان عفونت واژن عفونت واژن و درمان عفونت واژن در حاملگی عفونت واژن در حاملگی عفونت واژن و درمان عفونت واژن عفونت واژن سرکه عفونت واژن عفونت واژن عفونت واژن در کودکان عفونت واژن در حاملگی عفونت واژن در کودکان عفونت واژنی عفونت واژن سرکه عفونت واژن و درمان عفونت واژن در کودکان عفونت واژن و درمان

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در نوزاد شما دیده شود امکان چسبندگی لبهای کوچک واژن و بسته شدن آنها در نخستین سال‌های زندگی نوزادان است.

ژنیکولوژی کودکان به عنوان شاخه‌ای جداگانه از ژنیکولوژی در نظر گرفته می‌شود و در آن مشکلات شایع بین دختران خردسال و شیرخوار بررسی می‌شود که گا‌ه باعث نگرانی بیش از حد والدین می‌شود. در این نوشتار به این مشکلات و راه‌های برخورد با آن اشاره شده است.

چسبندگی لبهای کوچک واژن در نوزادان دختر

اطلاعات کلی
نوزادان دختر (مونث)، اغلب طی چند روز پس از تولد براثر محرومیت ناگهانی از هورمون استروژن مادر، دوره کوتاهی از خونریزی یا لکه بینی را را تجربه می‌کنند. این یک مسئله طبیعی است و آمادگی و اطلاع مادران از این موضوع سبب می‌شود تا از هیجان مادران و نیز مراجعات بی‌مورد به بخش اورژانس جلوگیری شود. تعداد زیادی از کودکان که به علت خونریزی واژینال در سن کمتر از ۲ روز، به بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌ها ارجاع داده شده‌اند به همین منظور ویزیت شده‌اند. با آموزش والدین می‌توان ازچنین مراجعاتی به بخش اورژانس جلوگیری نمود.

دستگاه تناسلی مبهم
مشاهده عضو تناسلی شیرخواران دختر در زمان تولد، در تشخیص انواع ناهنجاریهای تکاملی و مادرزادی حائزاهمیت است. ناهنجاری‌های کروموزومی، نقائص آنزیمی یا بندرت تماس‌های دارویی، تماماً می‌توانند باعث ناهنجاری‌های تناسلی شوند. علت این مشکلات، همانند بیماریهای جنسی در کودکان بزرگ‌تر، می‌تواند پیچیده باشد.
دستگاه تناسلی مبهم یک اورژانس اجتماعی و طبی بالقوه است که از طریق تیمی متخصص مشتمل بر ارولوژیست، متخصص نوزادان، اندوکرینولوژیست و ژنیکولوژیست اطفال قابل پیگیری است.
ازجمله دیگر فواید مشاهده دستگاه تناسلی نوزاد دختر در زمان تولد، تشخیص زودرس ناهنجاری‌های دستگاه تناسلی مانند پرده بکارت سوراخ نشده، نقایص واژن، تیغه واژن یا ناهنجاری پرده بکارت است. ناهنجاری پرده بکارت درکمتر از یک درصد نوزادان دختر ایجاد می‌گردد. تنوع طبیعی در پرده بکارت مثل برآمدگی‌ها، ستیغ‌ها یا باند‌ها، و همچنین اشکال سوراخ نشده یا متخلخل، نادر است. درصورت وجود هرگونه شکی در مورد باز بودن پرده بکارت کودکتان حتماً باید معاینه شود. معمولاً بهترین زمان انجام جراحی‌های ترمیم نقایص از زمان شروع بلوغ و تحریک استروژنی مجرا تا قبل از بروز نشانه‌های انسدادی، یعنی در سال اول بلوغ است.

چسبیدن لبهای دستگاه تناسلی به هم
یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در نوزاد شما دیده شود امکان چسبندگی لبهای کوچک واژن و بسته شدن آنها در نخستین سال‌های زندگی نوزادان است. درمان این مورد، شامل مصرف کوتاه مدت کرم استروژن [تحت نظر پزشک] به صورت خارجی برای مدت چند هفته است. منطقه بسته شده براثر مصرف داروی مذکور نازک شده و ممکن است به صورت خودبخودی یا با استفاده از ژل لیدوکائین موضعی یا کرم به سهولت در مطب باز شود. در این زمینه، باید به پیشگیری از چسبندگی‌های بعدی نیز توجه کرد، زیرا این بیماران در معرض خطر عود بیماری قرار دارند. یکی از راههای انتخابی، استفاده از چرب کننده‌های موضعی از جمله پماد ویتامین A و D است تا از نزدیک شدن لب‌ها به یکدیگر جلوگیری نماید.

در کودک نابالغ، لبهای کوچک نازک است و سوراخ واژن و لبهای کوچک به طور طبیعی کمی قرمز و ممکن است عفونی به نظر برسد. علاوه بر این، آن‌ها کاملاً به محرک‌های شیمیایی (همچون صابون، شورت و…) حساس هستند. باکتریهای طبیعی واژن در کودکان بخوبی شناخته نشده است اما قطعاً متفاوت از فلور طبیعی زنان بالغی است که از نظر هورمونی فعال هستند. بستن کهنه و هوا نخوردن به آن ناحیه ممکن است زمینه را برای رشد قارچ کاندیدایی مساعد کند.

ولوواژینیت (عفونت واژن و بیرون واژن) در کودکان
شایع‌ترین مشکلات تناسلی درگروه سنی کودکان، عفونت واژن و اطراف آن است. مجاورت واژن به مقعد می‌تواند باعث افزایش رشد باکتریهای روده شده و ایجاد عفونت اطراف واژن و بعد‌ها خود واژن کند. گاهی اجسام خارجی واژن، منبعی برای افزایش رشد باکتری‌ها می‌شوند، که اغلب با تولید ترشحی خونابه‌ای یا خونی- چرکی مشخص می‌شوند.
شایع‌ترین جسم خارجی در کودکان یک تکه یا تکه‌های کوچکی از کاغذ توالت است. اغلب توصیف مشکلات مربوط به فرج (وولو) توسط بچه‌های کوچک مشکل است. گزارش والدین به این صورت است که کودک درحین ادرار کردن گریه می‌کند، خود را می‌خاراند یا مکرراً به ناحیه مذکور دست می‌زند. اغلب متخصص کودکان، بچه را از نظر احتمال ابتلا به عفونت ادراری و وجود کرم‌های سنجاقی بررسی می‌کند.

مشکلات ولوواژینال ازهرنوع دربچه‌های کوچک باید سریعاً احتمال سوء استفاده جنسی را به ذهن متبادر سازد. پرسش مستقیم و درعین حال با ظرافت از والدین یا سرپرستان و نیز خود کودک بخشی از هر نوع بررسی است. از والدین باید در مورد تغییرات رفتاری قابل توجه کودک (مثلاً شروع اخیر کابوس‌های شبانه) که ممکن است با سوء استفاده جنسی همراه باشد، پرسیده شود. در صورت وجود سابقه مشکوک، جراحات یا یافته‌های فیزیکی، باید به سوء استفاده فکر کرد.

گام اول در درمان ولوواژینیت پیش از بلوغ، توجه به بهداشت عضو تناسلی و اجتناب از محرک‌ها شامل داروهای موضعی، شامپو و اسپری صابون درحین توالت کردن است. دوره کوتاهی ازآنتی بیوتیک‌های وسیع الطیف می‌تواند رشد بیش ازحد باکتریهای روده را برطرف نماید. کرم موضعی استروژن باعث افزایش شاخی شدن اپی تلیوم واژن شده، آن را در مقابل عفونت مقاوم می‌سازد. در صورتی که عفونت‌های مکرر شایع باشد، توجه به بهداشت لازم است. استفاده هفتگی از صابون ضد باکتری تکرار آن می‌کاهد.

معاینه دستگاه تناسلی کودکان
معاینه دستگاه تناسلی کودک نابالغ کاملاً با معاینه ژنیکولوژیک یک فرد جوان یا بالغ متفاوت است. معاینه طفل نوپا درآغوش مادردرحالیکه مادر پاهای او را بالا گرفته یا مفاصل ران او را باز کرده، معمولاً مفید است.

کودک بزرگ‌تر می‌تواند با پاهای باز شده در آغوش مادر بنشیند، به طوری که مادر کودک را بطورکامل در میان پاهای پوشیده خود بگیرد. درهنگام معاینه از کودک خواسته می‌شود که وانمود کند بادکنکی را باد می‌کند یا شمع‌های تولد خود را فوت می‌کند. این کار امکان مشاهده ۱ تا ۲ سانتی متر ازقسمت پشتی واژن را مهیا می‌سازد. درکودکی که همکاری دارد، می‌توان از یک اتوسکپ نیز در مشاهده واژن استفاده نمود. البته استفاده از اسپکولوم واژن درمعاینه یک کودک نابالغ در مطب نه مناسب و نه لازم است.

چسبندگی لبهای کوچک واژن در نوزادان دختر

عفونت واژن,عفونت واژن در کودکان,عفونت واژن سرکه,عفونت واژن در حاملگی,عفونت واژن و درمان,عفونت واژنی

مدل بافت مو به صورت گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای

مدل آرایش موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای مدل آرایش موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای آموزش بافت مو در خانه مدل آرایش موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای آموزش بافت مو در خانه مدل آرایش موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای آموزش بافت مو در خانه مدل بافت موی گوجه ای آموزش بافت مو در خانه مدل بافت موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای مدل آرایش موی گوجه ای آموزش بافت مو در خانه مدل بافت موی گوجه ای مدل بافت موی گوجه ای

اگر مدل مو گوجه ای را دوست دارید برای شما در این پست یک آموزش ویژه و جالب از ارایش مو با جوراب را در نظر گرفته ایم که میتوانید یبا یک جوراب موهای خود را مدل گوجه ای ببندید. این شیوه برای افرادی مناسب می‌باشد که دارای موهای کم پشتی هستند.

جوراب زمستانی گزینه مناسب برای این کار است زیرا قرار است از جوراب یک پروتز مو بسازیم و موها را حجیم تر نشان دهیم.

اگر موهای پرپشتی دارید میتوایند از جوراب استفاده نکنید و موهای خود را مدل گوجه ای طبق اموزش‌های قبل ببندید.

اول از همه سر جوراب را با قیچی بچینید و جوراب را مانند کش مو لوله کنید.

موها را صاف و دم اسبی ببندید

 

 

آرایش مو

 

 

جوراب را مانند تصویر پایین بیاورید و موها را دورش بپیچید.

در اخر موهایتان را مرتب و با گیره محکم کنید و تافت بزنید.

 

مدل بافت مو به صورت گوجه ای

مدل بافت مو به صورت گوجه ای

آموزش بافت مو در خانه,مدل آرایش موی گوجه ای,مدل بافت موی گوجه ای

خواص شگفت انگیز مویز و کشمش خواص مویز

خواص مویز فواید مویز خواص مویز با هسته خواص کشمش خواص مویز و کشمش فواید کشمش مویز فواید کشمش مویز خواص مویز قرمز خواص کشمش قرمز خواص مویز قرمز فواید کشمش مویز فواید مویز خواص مویز خواص کشمش و مویز خواص کشمش مویز خواص مویز و کشمش خواص کشمش سیاه خواص کشمش فواید مویز سیاه خواص کشمش

 

خواص شگفت انگیز مویز و کشمش

خواص کشمش و مویز

 

با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند.

به حبه‌های درشت خشک شده انگور سیاه، مویز گفته می‌شود. این نوع خشکبار در واقع از نظر شکل ظاهری و رنگ آن با کشمش متفاوت، ولی از نظر خواص تا حدود زیادی شبیه آن است.

 

مویز نوعی خشکبار است که با خشک کردن انگور حاصل می‌شود. مویز نوعی کشمش است که از انگور شاهانی تهیه می‌شود. کشمش بیشتر برای انگور خشکیدهٔ کوچک استعمال می‌شود و مویز در انگور بزرگ.
مویز بر اثر خشک شدن خواص خود را از دست نمی‌دهد و حتی اثر نیرو بخش آن بیشتر می‌شود.

 

مویز سرشار از ویتامین های E ، A ، B و املاحی مانند کلسیم، فسفر و پتاسیم است. مویز دارای اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ می باشد. همچنین باید اشاره داشت که بهترین و پرخاصیت‌ترین نوع آن مویز پر گوشت، کم دانه یا بی‌دانه است.

مویز از ابتلا به آلزایمر، سرطان و دیابت جلوگیری می‌کند.

ترکیبات مویز اثر بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر دارد. هر چه میزان آنتو سیانین (عامل رنگ سیاه مویز) بیشتر باشد، قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می‌شود.

باید یادآوری شود که ترکیبات موجود در مویز می‌تواند از تصلب شرایین (سفت و سخت رگ‌ها) و چسبندگی پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند. با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می‌یابد رگ‌های خونی منبسط می‌شود با خوردن مویز غلظت خون کاهش می‌یابد. رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و خون می‌تواند با سرعت بیشتر ی در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت‌های خون روی هم می‌شود و از لخته شدن خون پیشگیری می‌کند.

به طورکلی مویز درمان کننده بیماری‌های قلبی و پایین آورنده فشار خون است و برای بیماران دیابتی بسیار مفید می‌باشد.

مویز می‌تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی‌های گوارشی دارند مفید است از دیگر خواص مهم مویز می‌توان به اثرات ضد درد ضد باکتری و اثرات محافظت کنندگی از کبد قلب و سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.
مصرف مویز همچنین از سردردهای میگرنی پیشگیری می‌کند و موجب کاهش شدت درد آن می‌شود.

مویز در گروه میوه‌ها طبقه‌بندی می‌شود و دو قاشق غذاخوری مویز معادل ۳۰ گرم حدود ۶۰ کیلوکالری انرژی دارد.

مویز منبع انرژی است و افرادی که مبتلا به یبوست هستند می‌توانند در رژیم غذایی خود از مویز استفاده کنند.

مویز سرشار از ویتامین‌های گروه C است ولی ویتامین B خود را از دست داده است  و دیابتی‌ها در مصرف میوه‌های خشک مانند مویز دقت کنند به دلیل این قند این گونه میوه‌ها زیاد است.

در سال های اخیر، مویز در آجیل فروشی ها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و اغلب خانواده ها از آن همراه با دیگر مغزها، برای افزایش توان و انرژی به ویژه در فصول سرد سال استفاده می کنند، اما سوال اینجاست که آیا مویز را می توان جایگزین انگور کرد؟ آیا افراد دیابتی و چاق می توانند از این میوه خشک استفاده کنند؟

معمولا مویز تهیه شده از انگور قرمز مجلسی یا انگور شاهانی بهتر است.

ترکیبات سیاه یا قرمز رنگ موجود در مویز از نوع آنتوسیانین و پلی فنولیک است که دارای خواص ضدسرطان و ضدآلزایمر هستند. مقدار زیاد آنتوسیانین موجب شده که ارزش مویز در مقایسه با انگور سبز و کشمش به مراتب بیشتر و کامل تر باشد.

ترکیبات مویز اثر بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر دارند. هر چه میزان آنتوسیانین (عامل رنگ بنفش یا سیاه مویز) بیشتر باشد، قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می شود.

از سوی دیگر این میوه می تواند با تولید انرژی در روزهای سرد سال، بدن را گرم و پرانرژی کند.

 

خواص شگفت انگیز مویز و کشمش بهترین نوع مویز
مویز حاوی آنتوسیانیدها است که ارزش غذایی آن را افزایش می‌دهد. و رنگ تیره مویز به دلیل وجود همین آنتوسیانیدها است که مویز ضد سرطان، درمان کننده بیماری های قلبی و پایین آورنده ی فشار خون است.
مویز می تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی های گوارشی دارند، مفید است.

 

مویز موجب تقویت سیستم گوارش بدن می شود و برای مادران باردار، شیرده و کودکان مفید است چرا که می تواند به عنوان میان وعده مصرف شود.
چنانچه هر فردی هر روز صبح ۲۱ عدد مویز را ناشتا مصرف کنند، موجب افزایش هوشیاری و قوت بدن آنها می شود.

افرادی که صبح بعد از بیدار شدن از خواب، احساس خستگی، ضعف و ناتوانی می کنند، با مصرف مویز به مدت ۶ ماه ناشتا، بدن شان قوت زیادی می گیرد، مغزشان تقویت شده وسردی و بلغم از بدن آنها خارج می شود.

مویز و بادام منبع غنی از کلسیم می باشند و موجب تقویت و استحکام مفاصل نیز می باشند. با مصرف معجون یک لیوان شیر و یک قاشق عسل و پودر سنجد می توان در هر سنی استخوان ها را تقویت کرد و بدن را تقویت نمود.

 

خواص شگفت انگیز مویز و کشمشآشنایی با انواع کشمش
کدام کشمش بهتر است؟

به میوه رسیده و خشک شده ارقام مختلف انگور بی دانه یا دانه دار ،کشمش گویند. کشمش آفتاب خشک، سایه خشک، تیزابی و انگوری از جمله کشمش هایی است که این روزها در بازار به فروش می رسد. کشمش آفتاب خشک به کشمش پلویی هم معروف است و کیفیت و قدرت بالا و طعم خوبی دارد. رنگ سرخ، ملاک تشخیص این کشمش از انواع دیگر آن است.

کشمش سایه خشک نوعی کشمش است که رنگ آن تغییر نکرده و سبز باقی می ماند. انگورعسگری به این روش خشک می شود و ارزش تغذیه ای آن بالاست.

کشمش تیزابی به وسیله تیزاب خشک می شود. این ماده از طعم و بو و کیفیت کشمش می کاهد و دوز زیاد آن سرطانزاست. رنگ کشمش، زرد مایل به قهوه ای خرمایی است. این کشمش به دلیل روغن موجود در تیزاب سطحی چرب و نیمه براق دارد و این ملاک مناسبی برای تشخیص آن است.

کشمش انگوری به تیزاب آغشته و با دود گوگرد خشک می شود. رنگ آن زرد کهربایی مایل به قهوه ای روشن است و به دلیل ترکیبات گوگردی فشار مضاعفی بر کلیه ها تحمیل کرده و برای سلامت مضر است.

 

خواص شگفت انگیز مویز و کشمش

بهترین نوع کشمش,خواص مویز,خواص کشمش,فواید مویز,خواص مویز سیاه,خواص مویز قرمز,خواص مویز سرخ,خواص مویز و کشمش,خواص مویز با هسته,خواص مویز چیست,خواص کشمش پلویی,خواص کشمش سیاه,خواص کشمش مویز,خواص کشمش و مویز,خواص کشمش و گردو,خواص کشمش قرمز,فواید مویز سیاه,فواید کشمش مویز,فواید خوردن مویز,فواید ومضرات مویز,فواید عرق مویز

تقویت مو با لوسیون گیاهی در خانه تقویت مو سر

تقویت موی سر و ابرو آموزش آرایش مو تقویت موتور تقویت موی سینره آموزش آرایش تقویت موی سر تقویت مو و ابرو آموزش آرایش صورت آموزش آرایش ابرو تقویت مو ابرو مژه تقویت مو قطره تقویت مو سینره تقویت موی سر و ابرو تقویت موی سینره تقویت موی سر تقویت مو و ابرو تقویت موی سر تقویت موتور آموزش آرایش ابرو تقویت مو و ابرو سینره

تقویت مو با لوسیون گیاهی در خانه

تقویت مو با لوسیون گیاهی در خانه

اگر می‌خواهید موهایتان زودتر رشد کند، سری به عطاری بزنید و چند شیشه عصاره گیاهان معطر تهیه کنید.
سبزیجات معطر سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و می‌توانند به تقویت و رشد سریع موهایتان کمک کنند.

مواد لازم :
عصاره گیاهی رزماری : 40 قطره
عصاره گیاهی ریحان : 25 قطره
عصاره گیاهی لیموترش : 20 قطره
عصاره گیاهی اسطوخودوس : 15 قطره
عصاره گیاهی نعناع فلفلی : 10 قطره
روغن جوجوبا : یک فنجان

روش تهیه :
عصاره‌های گیاهی را به میزانی که گفته شد داخل یک ظرف مناسب بچکانید سپس روغن جوجوبا را به آن بیفزایید. مواد را حسابی هم بزنید تا مخلوط شوند. ظرف‌تان را به مدت یک شبانه‌روز در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد نگه دارید. می‌توانید هر هفته یک تا دو بار از این ماسک روغنی استفاده کنید. نیم‌ساعت قبل از حمام روغن را به کف سرتان بمالید، سپس با شامپوی معمولی خود شست‌وشو دهید. برای این‌که هر چه بیشتر از خواص این ماسک استفاده کنید می‌توانید موقع خواب آن را به کف سرتان بزنید و صبح موهایتان را بشویید. این لوسیون باعث سرعت بخشیدن به جریان خون شده و به رشد سریع موها و همچنین کنترل سموم یا چربی تولید شده کمک می‌کند.

تقویت مو با لوسیون گیاهی در خانه

تقویت مو, تقویت موی سینره,تقویت مو,تقویت موی سر,تقویت مو سر,تقویت موتور,تقویت موی سینره,تقویت مو سینره,لوسیون تقویت موی سینره,تقویت کننده موی سینره,محلول تقویت موی سینره,تونیک تقویت موی سینره,قطره تقویت موی سینره,تقویت موی سر سینره,تونیک تقویت مو سینره,قطره تقویت مو سینره,تقویت مو و ابرو,تقویت مو و ابرو سینره,تقویت کننده مو و ابرو,راههای تقویت مو و ابرو,برای تقویت مو و ابرو,تقویت مو ابرو,تقویت مو ابرو مژه,تقویت موی سر و ابرو

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر ساخت گل میوه ای

تولید خلال دندان ساخت دسته گل با کاغذ کشی آموزش ساخت دسته گل آموزش ساخت دسته گل عروس با فوم گل فروشی خوشه ظروف گل میوه ای گل فروشی پوژان خلال دندان فروش چیدمان میوه های تابستانی آموزش ساخت دسته گل خلال دندان gum ساخت دسته گل کاهو فرانسوی گل فروشی دسته گل میوه ای ساخت دسته گل ساخت دسته گل کریستالی ماهواره ساخت دسته گل مصنوعی گل فروشی ترنج

دسته گل میوه ای یک خوراکی زیبا برای دور همی های عالی بهاری یا تابستانی است. برای درست کردن این دسر غیر معمول و جذاب و خوشمزه فقط به صبر نیاز دارید. این ظرف پر از میوه، برای مهمانی هایی که در فضای باز برگزار می شود، یک ترکیب درجه یک است. در این چگونه، چند نکته برای درست کردن دسته گل میوه ای می آموزید.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای
 

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر

طرحی که شبیه یک دسته گل باشد پیدا و یا رسم کنید و سپس تصور کنید که میوه ها در این طرح، چگونه جایگزین گل ها می شوند. ممکن است بخواهید یک دسته گل ساده فقط با توت فرنگی داشته باشید که می تواند خیره کننده باشد، یا اینکه دسته گلی پیچیده تر از انواع میوه ها و اشکال مختلف یا دو رنگ داشته باشید. این ایده ها فقط به تصورات تان محدود می شود.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


میوه ها را با توجه رنگ و بافت شان انتخاب کنید. رنگ میوه ها باید جذاب باشد و با تم (اگر دارید) هماهنگ باشد.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


ببنید که میوه ها را چگونه باید دستکاری کنید. بعضی میوه ها ممکن است نیاز داشته باشند که قسمت هایی از آنها بریده شود تا زیبا تر به نظر برسند و مرتب باشند. برای مثال بهتر است توت فرنگی ها را دستکاری نکنید، چرا که کوچک هستند و بدون برش هم شکل جذابی دارند، اما آناناس و هندوانه بهتر است به صورت مکعبی یا اشکال مشابه دیگر برش داده شوند تا ظاهر مناسب تری پیدا کنند.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


برش های طراحی را ترسیم کنید. قبل از کار با میوه های واقعی، یک طرح تصویری از کارتان ایجاد کنید. استفاده از یک راهنما می تواند خیلی مفید باشد و تضمین کند که همه چیز بریده شده و به درستی مرتب شده است.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


یک ظرف برای چیدمان تان انتخاب کنید. انتخاب های خوبی که می توانید داشته باشید شامل سبد، ظرف سرامیکی، یا گلدان است.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


در کف ظرف، یک فوم گل فروشی یا سر کاهو قرار دهید. قبل از اینکه فوم را داخل ظرف قرار دهید، آن را کاملاً در یک پلاستیک بسته بندی کنید تا از میوه ها دور نگه داشته شود. برای سبد های بزرگتر، می توانید از سر (یا سر های) کاهوی آیس برگ برای پر کردن کف آن استفاده کنید. کاهو یک جایگزین قابل خوردن برای فوم است.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


مقداری دستمال کاغذی رنگی روی فوم بیندازید. این دستمال ها باید به اندازه کافی نازک باشند که با چوب هایی که میوه ها را نگه می دارند، سوراخ شوند. اگر دستمال تان از لبه ها آویزان می شود، کناره های آن را طوری درست کنید که چیدمان میوه ها را چشم نواز تر کند.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


از چوب هایی با طول های مختلف استفاده کنید (خلال دندان، سیخ چوبی کباب و ...) و آنها را داخل میوه ها فرو کنید. دسته گل میوه ای تان را با میوه ها و این چوب ها درست کنید.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


با فرو بردن چوب ها در فوم گل فروشی یا سر کاهو، چیدمان میوه ها را درست کنید. میوه ها را در شکل یک دسته گل تصور کنید که یک تکه از میوه ها در وسط و بقیه در لایه هایی در اطراف آن قرار می گیرند. در این مرحله از طرح اصلی استفاده کنید، اما هر جا لازم شد راحت باشید و طرحی که مد نظر دارید را به کار ببرید.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر


چیدمان میوه ها را از نظر ظاهر کلی و توازن و تقارن آن ارزیابی کنید.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر

در پایان و برای تزئین کار، می توانید از برگ های نعناع، میوه هایی با روکش شکلات و بادکنک های کوچک استفاده کنید.

 


نکات و هشدارها


::از میوه های خیلی فاسد شدنی استفاده نکنید. موز و سیب، اگر به مدت طولانی در معرض هوا قرار بگیرند، قهوه ای می شوند و می توانند جلوه میوه های دیگری که در چیدمان استفاده کرده اید را هم از بین ببرند.


::دسته گل میوه ای تان را خیلی قبل از مهمانی درست نکنید؛ چراکه بعضی میوه ها، با قرار گرفتن طولانی مدت در مجاورت هوا، قهوه ای یا فاسد می شوند.


::می توانید سیخ ها را داخل میوه ها فرو کنید و آنها را قبل از مهمانی داخل یخچال قرار دهید و قبل از سرو کردن آنها را داخل ظرف بچینید.
اگر از فوم گل فروشی استفاده می کنید، می توانید مقداری جعفری روی آن قرار دهید تا شکاف هایی که ممکن است از بین سیخ کباب ها دیده شود را بپوشانید.


::در هنگام درست کردن دسته گل میوه ای صبور باشد؛ چرا که درست کردن و چیدمان آن طول می کشد.


::دوام میوه ها را تعیین کنید. کار کردن با تمشک و توت های نرم دیگر مشکل است.


::از میوه های سفت برای درست کردن دسته گل تان استفاده کنید. نمونه ای از این میوه ها شامل توت فرنگی، آناناس، هندوانه، پرتقال، انبه و طالبی است.


::انگور ها را می توان به صورت درسته به سیخ کشید.


::اجازه ندهید که فوم گل فروشی در تماس مستقیم با میوه ها باشد و آن را به طور کامل با پلاستیک بپوشانید.


::اطمینان حاصل کنید که ظرف تان مخصوص مواد غذایی (food-grade) و تمیز باشد و آلوده به مواد خطرناکی مانند رنگ یا برخی پاک کننده ها نباشد.


::همیشه قبل از درست کردن دسته گل میوه ای، میوه ها و دست هایتان را بشویید.


::هنگام برش دادن میوه ها مراقب باشید. چاقو را محکم نگه دارید و هنگام برش دادن، انگشتان تان را از لبه چاقو دور نگه دارید.

آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر

دسته گل میوه ای, چیدمان میوه, میوه های واقعی, دسته گل, آموزش ساخت دسته گل میوه ای, گل میوه ای, ساخت دسته گل میوه ای, ساخت دسته گل, آموزش ساخت دسته گل, ساخت گل میوه ای, آموزش ساخت دسته گل میوه ای تصاویر,ساخت خلال دندان,چیدمان میوه,چیدمان میوه در ظرف,چیدمان میوه مهمانی,چیدمان میوه شب یلدا,چیدمان میوه در سبد,چیدمان میوه فروشی,چیدمان میوه ها,چیدمان میوه های تابستانی,دسته گل عروس,دسته گل,دسته گل زیبا,دسته گل خواستگاری,دسته گل نامزدی,دسته گل نرگس,گل میوه ای,ظروف گل میوه ای,سرویس گل میوه ای,ساخت دسته گل عروس,ساخت دسته گل,ساخت دسته گل با شکلات,ساخت دسته گل توپی,ساخت دسته گل با کاغذ کشی,ساخت دسته گل کریستالی,ساخت دسته گل کاغذی,ساخت دسته گل مصنوعی,ساخت دسته گل با روبان,آموزش ساخت دسته گل عروس,آموزش ساخت دسته گل,آموزش ساخت دسته گل عروس با فوم