چگونه رنگ زمینه را در Word تغییر دهیم؟ تغییر رنگ زمینه در Word

Design wordpress پودر موبر دستگاه جوهر پاک کن چاپگر کانن جوهر دستگاه چاپ بنر تغییر رنگ پس زمینه word پودر پودر تالک پودر جوهر دستگاه چاپ بنر چاپگر لیزری دستگاه جوهر افشان تغییر رنگ زمینه در Word جوهر دستگاه فکس جوهر دستگاه ریسو پودر کاسترد wordpress رنگ زمینه پوستر چاپگر hp

چگونه رنگ زمینه را در Word تغییر دهیم؟

بسیاری از کاربران با نرم افزار Word آشنایی دارند و شاید هر روز بارها از این نرم افزار استفاده کنند.گاهی اوقات انجام کارهای بسیار ساده توسط این نرم افزار، کمی دشوار است! یکی از این کارها نیز رنگی کردن زمینه صفحات است!به عنوان مثال فرض کنید قصد دارید رنگ زمینه صفحه Word را به رنگ زرد یا قرمز تغییر دهید.

برای این کار چه روشی را مورد استفاده قرار م یدهید؟ برخی کاربران با فشار دادن کلید اینتر، خطوطی خالی را روی صفحه ایجاد می کنند و زمینه این خطوط خالی را به رنگ موردنظر تغییر م یدهند، برخی دیگر با استفاده از ابزار رسم تصاویر، یک مستطیل بزرگ که داخلش به رنگ موردنظر رنگ آمیزی شده است را ترسیم می کنند و بسیاری از روش های دیگر که با خلاقیت کاربران همراه است!

اما روش درست و منطقی انجام این کار عبارت است از:


1- در نسخه های 2007 و 2010 به تب Page Layout و در نسخه  2013 به تب Design مراجعه کنید.


2- روی آیکون Page Color کلیک کرده و رنگ موردنظر خود را از فهرست رنگهای به نمایش درآمده انتخاب کنید.


3- تا این مرحله از انجام کار، مشاهده م یکنید رنگ زمینه صفحات شما به رنگ دلخواهتان تغییر کرده است،اما اگر قصد داشته باشید این صفحات را چاپ کنید، مشاهده خواهید کرد که رنگی که به عنوان رنگ زمینه صفحات هنگام چاپ درنظر گرفته شده است، همان رنگ پیش فرض صفحات یعنی سفید است.

برای رفع این مشکل و اعمال تغییر رنگ به وجود آمده در مرحله چاپ باید از منوی File گزینه Optionsرا انتخاب و در پنجره تنظیمات،از بخش سمت چپ،روی Display کلیک کنید.


4- در نهایت از بخش سمت راست و از میان گزینه های موجود در قسمت Printing Optionsعلامت چک مارک ، کنار عبارت Print background colors and images را فعال کرده و با انتخاب OK تغییرات را ذخیره کنید.   


5- حالا چنانچه صفحه موردنظر را چاپ کنید، خواهید دید که رنگ زمینه آن نیز چاپ شده و دقیقا آنچه به شما نمایش داده شده هنگام چاپ نیز قابل مشاهده است.


توجه: فعال بودن این قابلیت م یتواند مصرف پودر یا جوهر دستگاه چاپگر شما را بشدت افزایش دهد.

 

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

طراحی کارت پستال

چگونه رنگ زمینه را در Word تغییر دهیم؟

تغییر رنگ زمینه در Word, چگونه رنگ زمینه را در Word تغییر دهیم, Word, رنگ زمینه,تغییر رنگ زمینه در word,تغییر رنگ پس زمینه در ورد,تغییر رنگ زمینه ورد,تغییر رنگ پس زمینه word,تغییر رنگ زمینه در ورد,رنگ زمینه وبلاگ,رنگ زمینه در html,رنگ زمینه مش,رنگ زمینه پوستر,رنگ زمینه مو برای مش