اهدای جایزه بشردوستی آکادمی اسکار به آنجلینا جولی آنجلینا جولی

مداخلات بشردوستانه جایزه اسکار امپریالیسم بشردوستانه جایزه اسکار کارهای بشردوستانه مداخلات بشردوستانه بشردوستانه استرالیا جایزه اسکار کارهای بشردوستانه جملات بشردوستانه امپریالیسم بشردوستانه مداخلات بشردوستانه کمکهای بشردوستانه آنجلینا جولی عروسی آنجلینا جولی در تبریز بشردوستانه جملات بشردوستانه دخالت بشردوستانه کارهای بشردوستانه حقوق بشردوستانه

آنجلینا جولی جایزه بشردوستی جین هرشولت را برای تجلیل از تلاش های فردی بشردوستانه یکی از چهره های صنعت سینما دریافت می کند.

 

اهدای جایزه بشردوستی آکادمی اسکار به آنجلینا جولی

هیات رییسه آکادمی اسکار جایزه بشردوستی جین هرشولت را به آنجلینا جولی اهدا می کند. به جز جایزه بشردوستی برای آنجلینا جولی، جایزه افتخاری اسکار امسال به آنجلالندزبری، استیو مارتین و پیرو توسی اهدا می شود.

آنجلینا جولی جایزه بشردوستی جین هرشولت را برای تجلیل از تلاش های فردی بشردوستانه یکی از چهره های صنعت سینما دریافت می کند. به گفته هیات رییسه اسکار، جولی، بازیگر- کارگردانی است که یک اسکار برای بازی در نقش مکمل دریافت کرده است.

او با گروه های بین المللی متعددی برای حمایت از پناهندگان همکاری کرده و در فیلم هایی چون «یک قلب نیرومند» و«در سرزمین خون و عسل» این مفاهیم را پی گرفته است.

آنجلالندزبری تاکنون سه بار نامزد دریافت اسکار شده و جوایز دیگر سینمایی چون جایزه «بلو هاوایی» را در کارنامه اش دارد. او برای صداپیشگی در انیمشین «دیو و دلبر» هم یک بار نامزد دریافت اسکار شد.

اهدای جایزه بشردوستی آکادمی اسکار به آنجلینا جولی

استیو مارتین نیز بازیگر، نویسنده، کمدین و موسیقیدانی است که در فیلم های مختلفی از جمله «پلنگ صورتی» نقش آفرینی کرده است. او سه بار مجری اسکار بود.

پیرو توسی، طراح لباس و از همکاران لوچیانو ویسکونتی، کارگردان ایتالیایی در فیلم هایی چون «روکو و برادرانش»، «پلنگ» و «مرگ در ونیز»، تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار برای طراحی لباس بوده است.

اهدای جایزه بشردوستی آکادمی اسکار به آنجلینا جولی

آنجلینا جولی, جایزه اسکار,آنجلینا جولی عروسی,آنجلینا جولی در تبریز