دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی 91

مازیار فلاحی عاشقونه جهانی‌ها هفت سنگ بازی دانلود آهنگ هفت سنگ 1 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تتلو دانلود آهنگ های جدید هفت سنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی طاقت غم دانلود آهنگ جدید باران دانلود آهنگ هفت سنگ بازی ازت متشکرم ازت متشکرم دیوونه من مازیار فلاحی لیلا دانلود آهنگ جدید معین دانلود آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ با صدای مازیار فلاحی

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم

این آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ می باشد.

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام ازت متشکرم :

ازت مچکرم دیونه ی من از این که چشم به این دنیا گشودی

از این که پا تو زندگیم گذاشتی از این که پا به پام همیشه موندی

.

ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم داد دستات و بگیرم

اجازه دادی با تو هم نشین شم تو جون دادی به این احساس بی رحم

.

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

کسی جز تو ، تو قلبم جا نداشته تو پای عشق و به قلبم کشیدی

.

تو نیستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختی رو با من چشیدی

تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم

از این ناراحتم کم با تو بودم باید زود تر تو رو پیدا می کردم

از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم

.

کسی هم اسم تو هر جا که باشه مثل پروانه ها بی تاب میشم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

.

دانلود آهنگ تیتراژ

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی,ازت متشکرم,مازیار فلاحی,دانلود آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ با صدای مازیار فلاحی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید شادمهر,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید باران,دانلود آهنگ جدید معین,دانلود آهنگ جدید خارجی,دانلود آهنگ جدید تتلو,دانلود آهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ جدید یاس,دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی طاقت غم,دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی 91,دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی لیلای من,دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی یلدا,ازت متشکرم دیوونه من,خدایا ازت متشکرم,مازیار فلاحی لیلا,مازیار فلاحی لعنت به من,مازیار فلاحی عاشقونه,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ های جدید